Sonntag, 10. März 2013

* Project Life - Februar *

Ich hatte mein Project Life Album und die ersten Seiten bereits hier gezeigt.
Endlich ist  auch der Februar bearbeitet und kann gezeigt werden.
(Geht noch mal zum Kühlschrank, es sind  viele Bilder!) ;-)

I showed my Project Life album and the first pages here.
Now I finished the February pages and I can show them here.
(Attention: lots of pictures!)



Ich habe im Hintergrund Gesso und Acrylfarbe aufgetragen und anschließend bestempelt.
I painted the background with gesso and acrylic paint and then I stamped on it.







February highlights: what was important, new, good, bad...



 12 tags of 2013 - February





Arnold will be 13 years old in July but he is still fit and we are very happy about that.
My new Kindle Paperwhite. I love it.





Most important in February: snow shovel and birdseed!




It's winter time. Snow is piling up and creates a real winter wonderland.
Not so wonderful: we have to go out with our snow shovel 3 times a day. :-(




Hungry guests: birds and squirrels in our garden.




Edgar loves to be outside, his nose always on the ground...
Cappuccino and a piece of cake - great!




Big ball of birdseed on a skewer. Birds love kingsize!
Frozen curtain.




Relaxing with a cappuccino and a new scrap magazine - I love it.






                                     Last pumpkin of the season -  we made a delicious curry of it.





The bautiful side of winter. That's how it looked like around here.




Material/Supplies: Album (Simple Stories), Patterned Paper (Simple Stories), Acrylfarbe/Acrylic Paint (Ranger), Gesso (Ranger), Stempel/Stamps (Jenni Bowlin / Unity Stamps/Evalicious/Sodalicious/Scrapperin), Archival Ink (Ranger), Journaling Cards (Simple Stories), Sticker (Simple Stories/Echo Park), Buttons/Brads (Studio Calico/ My Minds Eye),  Enamel´Dots (My Minds Eye), Wood Veneers (Studio Calico/KARS), Washi Tape

Kommentare:

  1. Guten Morgen, das sieht sehr schön aus. Und so eine Monats"Übersicht" ist auch Super. Na mal sehen welche Variante ich 2014 nehmen werde. Noch mach ich es ja klassisch als Wochen PL.
    Bei und ins ist der Winter zurück 15-20 cm Neuschnee wurde angekündigt und der ist auch da. Kaum zu Glauben, Mittwoch saß ich noch im Strandkorb in der Sonne im Garten.
    Einen schönen Sonntag
    Emma

    AntwortenLöschen
  2. Den Edgar find ich klasse und der Rest auch. Da warst du aber wieder sehr fleißig.... Hach.
    LG Monzta Mama :-)

    AntwortenLöschen
  3. Das Deckblatt hat es mir total angetan! Ein toller Effekt einfach auf die Gesso-Acrylfarben-Lagen zu stempeln!

    AntwortenLöschen
  4. Deine Form des Projekt Life find ich spitze! Schön auch die Einteilung mit den Deckblättern für die Monate.

    AntwortenLöschen
  5. hallo anke,
    ich bin wieder begeistert!
    so schöne momente hast du festgehalten! (ich bin sogar mit meinem wort "Tääg" dabei ;-)) danke, dass du sie mit mir teilst :-)!
    eine schöne woche und liebe grüße
    katrin

    AntwortenLöschen
  6. Hello Anke! Edgar is so adorable! I love that photo of him in one of your layouts. :) All of your layouts are so pretty. Love the pink and white with the black. You've got some lovely photographs as well. Looks like it's colder there than it is here and I thought we were cold! :) At least we have no snow and icicles! :) Thank you so much for your kind comments you left on my blog! <3 Candy

    AntwortenLöschen